主題: 想毛色柔順及有光澤

展開訊息
  • bubu7@ymail.com
    請不要去 Dog One Life 呢間咁冇良既黑店, 我既八哥上次就係比佢地沖涼, 之後隻眼腫晒, 標眼水同嘔泡, 睇左個多月醫生.
    第 1 個訊息,共 10 個 , 2009318
    查看來源
    • 0 個附件
      請不要去 Dog One Life 呢間咁冇良既黑店, 我既八哥上次就係比佢地沖涼, 之後隻眼腫晒, 標眼水同嘔泡, 睇左個多月醫生.
      其間佢地態度仲好差同推卸責任, 話冇理想會咁喎.

      果個所謂既 grooming manager 叫Benny (銅鑼灣)
      同我仔仔沖涼既 staff 叫 Peony, staff no.: S00130, 居然仲在 9 龍灣 Emax 番緊工, 乜佢有資格咩? 想多 d 受害者 ? 直至而家呢件事仲未解決.

      Details & Photos:
      http://www.beautyexchange.com.hk/revamp/forums/read.php?4,4890588

      --- "jeff lam" <jefflam121@...> 於 corgi_club@yahoogroups.com.hk 的訊息: