27主題: 826 Shipping Gethering

展開訊息
  • Mialok
    2005年8月15日
      --- "watergrassbaby" <watergrassbaby@y...> 於
      lesamishk@yahoogroups.com.hk 的訊息:

      > wa~大家個日點話好la~我kayzo 會跟大對ge..同埋講聲...
      > 我同kayzo~都唔識siwm 架...
      > 可唔可以唔好去d 冇救生員的far far beach a?
      >
      > kee kee~anyway~睇住水草條命仔a!!

      有阿姑丫嘛...同埋...我都唔識游水啦...
      上次同肥v佢地去石澳都係肥v同p樂帶我出去...
      ps.唔係出浮台啦...
      好想快d去哩...不過要等出糧先可以買d水泡...哈哈
    • 顯示所有這個主題的21訊息