31主題: 826 Shipping Gethering

展開訊息
  • Mialok
    2005年8月15日
      --- 悠悠 <evedrm@y...> 於 lesamishk@yahoogroups.com.hk 的訊息:
      > --- "Mialok" <mialokwong@y...> 於 lesamishk@yahoogroups.com.hk 的訊
      息:

      > 我知邊到有平平的~XD~18元一個大水泡~XD~

      我仲諗緊買唔買果d大大碌...定係買個bom + 浮床
      唔知果度有無得租哩...真係要去問下睇下...
    • 顯示所有這個主題的21訊息