      > 半月
      > 面水
      > 黃色
      > 便,
      > 也不
      > 若不

      > 齊
      > 兩旁
      > 籃收
      >

      > 水草話佢地去唔到...
      > 我同肥V可能去唔到..未知..=.=""因為可能請唔到假=.=

      唉~~明明有人話已經請左假...無活動的話唔知做D咩好...
      近排...好多野煩...好想去玩下癲下...輕鬆下...
      算啦...我無心情再攪活動喇...取消啦...返正我都無時間做PROJECT
      無時間幫人整電腦整網頁...而家有幾日得閒出黎就有時間啦...
    • 顯示所有這個主題的3訊息