61我想買33比我仔仔~但唔知咩好!!

展開訊息
  • yauyaulovekukkuk
    2006年10月14日
      我0係一d論壇見到zero pluto d野!!
      覺得好靚~
      想買比我仔仔....
      但唔知邊件好~~大家可唔可以幫我睇下~
      http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/show/auctions?
      userID=zeropluto05&u=zeropluto05
      我仔仔好似好like呢個牌子= =
      佢話係一個女女開架wor= =唔知佢~~
      你地覺得邊件靚~我真係唔識揀咩比仔仔好= =