深呼吸

展開訊息
  • shane_lynette
    最近~~~好多時唔知自己為咩~~ 做咩都毫無頭水~~ 唔知自己為咩甘辛苦~~ 有人同我講,唔好理結果係點~
      最近~~~好多時唔知自己為咩~~
      做咩都毫無頭水~~
      唔知自己為咩甘辛苦~~

      有人同我講,唔好理結果係點~
      去嘗試,就算失敗,至少嘗試過,唔會後悔~~
      但,講,係談何容易呢?

      呢個世界唔係得我一個人,
      或者我太在乎別人的感覺~苦了自己~
      又或者,其實係自己沒有勇氣去做~

      有很多時,很想~~~~卻又~~~
      總係矛盾掙扎~抑壓住自己的~
      ……深呼吸……